logo

Wtorek, 25 Lipiec 2017

english flag german-flag


Zajęcia Fitness na Kolnej

FITNESS powraca na Kolną!
Zapraszamy na zajęcia FITNESS - 3 razy w tygodniu.
Szczegółowy plan i opis poszczególnych zajęć znajduje się poniżej.
Zapisy oraz dodatkowe informacje pod adresem e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

front1back1


Wtorek

godz.17:00 – 17:55 -STEP+TBC*

godz.18:05 – 19:00 -ABT*

godz.19:10 – 20:05-PILATES*

Czwartek

godz.17:00-17:55 -BRZUCHOMANIA*

godz.18:05- 19:00-TRENING OBWODOWY*

godz.19:10 – 20:05-FAT BURNING*

Piątek

godz.17:00-17:55 -STEP+TBC *

godz.18:05- 19:00 -ABT*

godz.19:10 – 20:05-STRETCHING*

*FAT BURNER – Fat burner (z ang. spalanie tłuszczu) to intensywny trening przyspieszający spalanie tkanki tłuszczowej oparty na połączeniu nieskomplikowanych układów choreograficznych oraz ćwiczeń wykonywanych na poszczególne partie mięśniowe.

*STRETCHING - zajęcia relaksacyjne, rozciągające, kształtujące, modelujące mięśnie, wysmuklające sylwetkę.

*STEP+TBC - trening interwałowy poprawiający kondycję i ujędrniający mięśnie, zawierający ćwiczenia z przyborami przeplatane prostymi krokami na stepie.

*ABT - Trening modelujący dolną część ciała, zapewnia płaski brzuch, jędrne pośladki i smukłe uda.

*PILATES - ćwiczenia wykonywane przy dźwiękach spokojnej muzyki wprowadzają nas w dobry nastrój i poprawiają wygląd naszego ciała. Pomagają zniwelować bóle kręgosłupa i stawów oraz uczą nawyków poprawnego oddychania. Technika ta jest odpowiednia dla każdego niezależnie od wieku i kondycji fizycznej.

*BRZUCHOMANIA - To zajęcia o średniej intensywności ukierunkowane na wzmacnianie i wyszczuplanie mięśni brzucha. Rozpoczynają się krótką rozgrzewką połączoną w dalszej części z ćwiczeniami w pozycji stojącej angażującymi mięśnie okolic brzucha, bioder i dolnej części kręgosłupa. Ciąg dalszy to zestaw prostych ćwiczeń na macie z naciskiem na dokładność ich wykonania.

*TRENING OBWODOWY - Ćwiczenia, które na celu mają poprawić wytrzymałość mięśni i poprawić ich funkcjonowanie w czasie codziennych zajęć. Trening z wykorzystaniem sprzętów. Dodatkowo, poprawia się działanie układu krążenia oraz wzrost wydolności organizmu. Poprawia się kondycja, siła i szybkość. Ruch stosowany w wielu płaszczyznach sprawia, że pracują wszystkie partie ciała.

Joomla Templates and Joomla Extensions by ZooTemplate.Com
 

Partnerzy stopka

Logo Krakow C rgb Logo Zarzad Infrastruktury Sportowej H rgb logo krakow Logo Małopolska V RGB
 
alt
www.aqua-korekt.pl mistral-logo 1 12470 alt rafting dunajec logo 
cid image001 jpg01D208E8 rmfmaxxx logo
 
TVP3 Krakow podst
 
rivnet logo
Wodociagi na stronę
 
alt

 

alt

 

 

alt

 

 mybenefit

 OK System

      

lotto logo 3

 faro logo

 

 Hoop

         AVENHANSEN logo 2017 FB kwadrat bialy 300            logo